نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی

بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی

سه کاندیدای برتر برای جایزه سخت‌ترین قسمت بسته بندی و اسباب کشی عبارتند از گاراژ، آشپزخانه و… دفتر کار شما. اول از همه، دفتر خانه شما حاوی اسناد بسیار مهمی است که نمی توانید از دست بدهید. همچنین، تقریباً در هر اتاق اداری خانه، کتاب‌هایی یافت می‌شود، و کتاب‌ها وقتی در جعبه‌هایی بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی می‌شوند، می‌توانند بسیار سنگین باشند. ثانیا، دفتر خانه شما تجهیزات الکترونیکی گران قیمتی نیز خواهد داشت – کامپیوتر، مانیتور، چاپگر، اسکنر، دستگاه کپی، تلفن رومیزی، روتر Wi-Fi و غیره. خسارت؟و ثالثاً، قطعاً نباید فرآیند بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی میز، صندلی، قفسه کتاب، کمد فایل، کشو و غیره را دست کم بگیرید. آیا می توانید مبلمان اداری خود را خودتان بسته بندی کنید؟نکات بسته بندی دفتر خانه را در زیر بخوانید تا ایده روشنی از آنچه برای بسته بندی مناسب و کارآمد دفتر خانه خود لازم است داشته باشید.

نوع مناسب لوازم بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی را دریافت کنید

بسته بندی یک دفتر کار خانگی به دلیل تمام اقلام مهم و گران قیمت موجود در آن می تواند بسیار دشوار باشد. برای اینکه بتوانید از اسناد حساس، تجهیزات اداری و مبلمان اداری خود محافظت لازم را انجام دهید، باید مواد بسته بندی مناسب را از قبل آماده کنید.

نحوه بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی

هر دفتر خانه حاوی هزاران سند مهم است، بنابراین این کاری است که باید انجام دهید – اسناد دفترخانه خود را سازماندهی و بسته بندی کنید.

۵ مرحله بعدی را برای بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی قبل از حرکت دنبال کنید:

مرحله ۱٫ اسناد خود را مرتب کنید

طبق یکی از قوانین اساسی هنگام بستن چمدان برای جابه‌جایی، بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی و جابجایی وسایلی که فقط بعد از پایان حرکت دور ریخته می‌شوند، فایده‌ای ندارد.

برای جلوگیری از انجام کارهایی که بی معنی هستند، اولین قدم شما برای جابجایی دفتر خانه خود این است که اسناد انباشته شده خود را مرور کنید و آنها را در سه دسته مختلف دسته بندی کنید: PACK، SHRED، و RECYCLE.

مرحله ۲٫ اسناد دیگر مورد نیاز را دور بیندازید

احتمالاً هنگام مرتب کردن اسناد خود، اسناد قدیمی و غیر ضروری زیادی پیدا خواهید کرد – زمان را برای بسته بندی و جابجایی آنها تلف نکنید. راه حل به اندازه کافی آسان است: تمام اسناد غیرضروری که حاوی اطلاعات محرمانه هستند را تکه تکه کنید و بقیه اسناد بی فایده را بازیافت کنید.

مرحله ۳٫ اسناد باقیمانده را بسته بندی کنید

هنگامی که چیزی جز اسناد مهمی که فقط باید با خود داشته باشید باقی نماند، قدم بعدی شما این است که آنها را با استفاده از سیستمی که برای شما مناسب است سازماندهی کنید. سپس، آن اسناد ضروری را در پوشه های جداگانه (آکاردئون) قرار دهید و آنها را در جعبه های فایل بسته بندی کنید.

اگر جعبه فایل تخصصی ندارید، می توانید از جعبه های کاغذ کپی معمولی برای بسته بندی اسناد دفتر خانه خود استفاده کنید.

بعد از اینکه جعبه ای را با اسناد ضروری بسته بندی کردید، درب آن را بچسبانید و به طور مناسب با توضیح مختصری از محتویات آن برچسب بزنید. همچنین، HOME OFFICE را روی آن جعبه ها یادداشت کنید تا بدانید بلافاصله پس از نقل مکان به خانه جدید، آنها را کجا ببرید.

مرحله ۵٫ اسناد دفتر خانه خود را خودتان منتقل کنید

اگر یک شرکت حمل و نقل را برای کمک به جابجایی وسایل خود استخدام کرده اید، به خاطر داشته باشید که اسناد مهم، از جمله اسناد محرمانه، باید همیشه همراه شما باشد.

اسناد دفتر خانه را در ماشین خود جابه‌جا کنید زیرا تحویل دادن اطلاعات حساس به جابجایی‌ها بسیار خطرناک است، حتی زمانی که آن متخصصان قابل اعتماد و قابل اعتماد به نظر می‌رسند.

چگونه هنگام جابجایی دفتر خانه خود کتاب ها را بسته بندی لوازم اداری در اسباب کشی

این احتمال وجود دارد که دفتر خانه شما حاوی تعداد زیادی کتاب باشد که دوست دارید آنها را به دفتر خانه جدید در خانه مقصد منتقل کنید. اما قبل از اینکه بتوانید آن کتاب ها را حمل کنید، باید آنها را با خیال راحت برای جاده پیش رو بسته بندی کنید.

این ۵ مرحله ساده را برای بسته بندی سریع و ایمن کتاب های اداری خانگی خود دنبال کنید:

 

مرحله ۱٫ تعداد کتاب های خود را بهینه کنید

مجموعه کتاب‌های خود را مرور کنید تا ببینید آیا کتابی وجود دارد که اصلاً مجبور نیستید بسته بندی کنید و جابجا کنید. برخی از کتاب‌ها با گذشت زمان منسوخ می‌شوند، بنابراین همیشه ایده خوبی است که آنچه را که دارید مرور کنید و آن‌هایی را که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید دور بریزید.

این کار را با تمام کتاب‌های خانه‌تان انجام دهید، نه تنها با کتاب‌های موجود در دفتر کارتان. عملی باشید – نمی خواهید برای حمل و نقل وسایلی که دیگر برایتان مهم نیست پول بپردازید.

مرحله ۲٫ جعبه های بسته بندی کتاب را آماده کنید

نکته ای که باید هنگام بسته بندی کتاب ها به خاطر بسپارید این است که می توانند خیلی سریع خیلی سنگین شوند. فریب بی وزنی یک صفحه را نخورید. در عوض، جعبه‌های بسته‌بندی کوچک تا متوسط ​​را آماده کنید و آن‌ها را برای هر گونه آسیب بررسی کنید.

برای ایمن‌تر کردن وسایل، کف هر جعبه‌ای را که می‌خواهید برای بسته‌بندی کتاب‌ها استفاده کنید، بچسبانید تا از شکستن تصادفی ظروف به دلیل وزن قابل توجه جلوگیری کنید.

در نهایت، چند ورق کاغذ بسته‌بندی را در قسمت پایینی هر جعبه قرار دهید تا از کتاب‌هایتان محافظت کند.

مرحله ۳٫ کتاب ها را در جعبه ها بچینید

شروع به انتقال کتاب های دفتر خانه خود به جعبه هایی کنید که به تازگی آماده کرده اید. بسته به اندازه و ضخامت کتاب ها، می توانید آنها را به ۳ روش مجزا بسته بندی کنید:

کتاب ها را صاف بچینید و آنها را محکم در کناره های جعبه قرار دهید.

کتاب‌هایتان را به‌طور عمودی بچینید تا قسمت‌های باز آن‌ها رو به طرف جعبه باشد.

همه آن چیزی که برای دانستن، خواندن و آموزش نیاز دارید در آسمونی مهیاست، از دیدنی‌های ایران و جهان در گردشگری گرفته تا خواندنی های سبک زندگی و سینما و همینطور آموزش آشپزی؛ در کنار اطلاعات ضروری مربوط به مراکز شهری و خدمات شهروندی.

 


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات