نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

شناخت مراحل کامل بازسازی خانه

در هر پروژه ای، احتمالاً با پنج مرحله متمایز بازسازی مواجه خواهید شد؛ برنامه ریزی، بودجه بندی، تخریب، ساخت و ساز و پاکسازی. با انتخاب هایی که در هر مرحله بازسازی خانه انجام می دهید، می توانید پروژه خود را در مسیر، به موقع و با بودجه نگه دارید.

 

اولویت بندی نیازها

برنامه ریزی خواسته ها و نیازهای خود را برای بازسازی خانه قدیمی فهرست و اولویت بندی کنید. بعداً، پس از این که مواد خاص خود را انتخاب کردید، به آن ها پایبند باشید. تغییر نظر در مورد جزئیات می تواند باعث تاخیرهای بزرگ شود. ممکن است لازم باشد پیمانکاران فرعی که به سختی به دست می‌آیند دوباره برنامه ریزی شوند و مواد مجدداً سفارش داده شده است.

 

بودجه بندی

در بودجه بندی از چند معمار یا پیمانکار بخواهید تا تخمینی از پروژه خود را انجام دهند. بیشتر آن ها باید مایل به انجام این کار بدون هزینه باشند. همچنین می‌توانید از همسایگان و دوستان بپرسید که برای کارهای مشابه چه پولی پرداخت کرده‌اند. اما به یاد داشته باشید که هزینه ها می تواند به طور قابل توجهی بسته به مکان متفاوت باشد. قیمت های بازار مصالح ساختمانی و تعمیر خانه نیز می تواند به سرعت تغییر کند. هزینه‌های ۱۰ تا ۲۰ درصدی که معماران، طراحان آشپزخانه و حمام و سایر متخصصان طراحی می‌گیرند ممکن است هزینه‌های غیرضروری به نظر برسد. با این حال، چنین کارشناسانی اغلب با مشکلاتی مواجه می شوند که حتی پیمانکاران باتجربه یا افرادی که خودتان آن را انجام می دهند از دست می دهند، صرف نظر از نوع متخصصانی که استخدام می کنید، پیشنهادات رسمی و دقیق و همچنین مجوز و مراجع را بخواهید.

 

تخریب و برداشتن مصالح

تخریب برداشتن عناصری مانند دیوارها و سیم کشی ها، فرش و کفپوش می تواند کار سخت و کثیفی باشد، اما احتمالاً با انجام تلاش خودتان در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. این مرحله بازسازی خانه ممکن است کوتاه­تر از ساخت واقعی باشد، اما به همان اندازه زندگی روزمره را مختل می کند. اطمینان حاصل کنید که مواد شکستنی را از دیوارها جدا کنید و مبلمان را از گرد و غبار و زباله محافظت کنید.

 

ساخت و ساز اگر پروژه شما بزرگ است، ممکن است بخواهید از خانه خارج شوید. زندگی موقت بدون تلویزیون یک موضوع است. زندگی بدون برق، گرما یا آب حتی برای چند روز کاملاً متفاوت است. از هتل‌های محلی بخواهید که نرخ هفتگی یا ماهانه را به شما پیشنهاد دهند، هتلی مسکونی یا طولانی‌مدت پیدا کنید که معمولاً به مشتریان تجاری خدمات می‌دهد، یا به دنبال آپارتمان یا خانه‌ای برای اجاره برای مدت کوتاهی بگردید.

 

پاکسازی

پاکسازی کار تقریباً تمام شده است، اکنون، کسی باید گرد و غبار و زباله ها را پاک کند تا بتوانید از خانه تازه بازسازی خانه شده خود لذت ببرید. این هم مانند تخریب، کار سختی است. با انجام برخی از این کارها خودتان هزینه های دیگر را جبران کنید.

 

طراحی، سازندگان و معماران

هنگامی که ملکی را پیدا کردید و خریداری کردید که با نیازهای شما مطابقت دارد، باید برنامه ریزی و طراحی کنید که چگونه می خواهید به نظر برسد. به عنوان بخشی از مرحله برنامه ریزی، باید کارهایی را که می خواهید خودتان انجام دهید (در صورت وجود) و آنچه را که به پیمانکاران و متخصصان برون سپاری می کنید، در نظر بگیرید، و اگر به فکر استفاده از یک معمار برای برنامه ریزی بازسازی خانه قدیمی خود هستید، اکنون زمان آن است که با آن ها تماس بگیرید. بهترین راه برای برنامه ریزی یک پروژه بازسازی خانه این است که زمان زیادی را صرف در نظر گرفتن همه گزینه ها برای کار کنید. سپس قبل از انتخاب بهترین تناسب، با چند سازنده صحبت کنید. هنگامی که سازنده خود را در محل خود قرار دادید، می‌توانید با یک برنامه زمان‌بندی مشخص از کارها موافقت کنید، بنابراین همه افراد درگیر در پروژه از آنچه انتظار می‌رود و زمان‌بندی‌ها مطلع هستند.

 

دیوارها

هنگامی که همه چیز دوباره قاب بندی و بازسازی شد، تمام مکانیک ها در جایی قرار می گیرند که باید باشند و عایق بندی در جای خود قرار می گیرد، دیوار خشک می تواند بالا برود. باید آن را چسبانده و گل آلود کرد، سپس گل باید خشک شود و سمباده شود. هنگامی که دیوارها صاف شدند، برای پرایمر، رنگ یا سایر پرداخت ها آماده خواهند بود. بسیاری از پیمانکاران دوست دارند در این نقطه رنگ آمیزی کنند تا از ریزش قطره یا پاشش بیش از حد روی پرداخت نهایی جلوگیری می کند.

 

کفپوش

 پیمانکاران دوست ندارند این مرحله بازسازی خانه قدیمی را به این ترتیب انجام دهند. برخی از پیمانکاران ممکن است بخواهند برای انجام نصب نهایی کف منتظر بمانند تا تمام رنگ ها تمام شود و گرد و غبار ته نشین شود. سازنده شما این مرحله را با شما در میان می گذارد و مطمئن می شود که در کل بازسازی خانه شما در مرحله درستی است.

 

کار را درک کنید

ما اهمیت این موضوع را در ویژگی‌های گذشته این مجموعه برجسته کرده‌ایم، اما همیشه بهتر است با مهندسان ماهر در این زمینه صحبت کنید تا مشخص کنید که وظایف فردی چقدر گسترده است. هیچ فایده ای ندارد که یک برقکار را برای چند روز کاری برنامه ریزی کنید و فقط به شما بگوید که خانه نیاز به سیم کشی کامل دارد و بنابراین کار بسیار بزرگتر (و گرانتر) از آنچه که برای آن برنامه ریزی کرده است  البته با رعایت تمام نکات می توانید فرایند بازسازی و تعمیر کابینت منزل خود  را به درستی اجرا کنید.


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات