نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

چگونه ویژگی “Tab Groups” را در Google Chrome فعال کنیم؟

mehdi
سپتامبر 8, 2019

اگر می خواهید زندگی دیجیتالی خود را به روشی بهتر سازماندهی کنید ، استفاده از ویژگی Tab Groups در Google Chrome می تواند بخشی از لیست شما باشد.

بسیاری از ما تقریباً هر روز عادت داریم که از صدها زبانه عبور کنیم. اما با گذشت زمان ، شروع به تأثیرگذاری بر منابع محاسباتی ما می کند.

 

حتی اگر شما یک سیستم بسیار قدرتمند دارید ، مقابله با بسیاری از زبانه ها به خودی خود یک کار خسته کننده است.

به هر حال ، اگر می خواهید ویژگی جدید مدیر برگه Chrome را امتحان کنید ، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

 

چگونه می توان از Tab Groups در Google Chrome استفاده کرد؟

از آنجا که ویژگی Tab Groups برای Chrome در حال توسعه است ، با فعال کردن یک پرچم Chrome می توان آن را روشن کرد.

در اینجا ، شما باید Chrome Canary را در رایانه خود بارگیری کنید زیرا این ویژگی Tab Groups با کارآیی بیشتری روی آن کار می کند. می توانید آن را در Chrome معمولی نیز فعال کنید اما فاقد ویژگی هایی است و عملکرد خوبی ندارد.

 

فعال کردن قابلیت Tab Grouping در گوگل کروم, نحوه فعال کردن قابلیت Tab Groupingچگونه ویژگی Tab Groups را در Google Chrome فعال کنیم

 

بنابراین ، در مرورگر Canary Chrome خود ، به Chrome://flags بروید و   Search for Tab Groups را فعال کنید و Google Chrome را دوباره راه اندازی کنید.

 

فعال کردن قابلیت Tab Grouping در گوگل کروم, نحوه فعال کردن قابلیت Tab Groupingفعال کردن قابلیت Tab Grouping در گوگل کروم

 

پس از آن ، روی هر زبانه در مرورگر خود راست کلیک کرده و روی  “Add to new group” کلیک کنید. در صورت تمایل می توانید برگه های بیشتری به همان گروه اضافه کنید و یا یک گروه جدید ایجاد کنید.

 

همچنین می توانید بر روی گزینه Tab Groups کلیک کنید تا نام یا رنگ آن به دلخواه تغییر یابد. به عنوان مثال ، می توانید برای طبقه بندی های مختلف وب سایت ها ، مانند قرمز برای رسانه های اجتماعی ، رنگ های مختلفی اختصاص دهید.

 

فعال کردن قابلیت Tab Grouping در گوگل کروم, نحوه فعال کردن قابلیت Tab Groupingنحوه فعال کردن قابلیت Tab Grouping

 

نکته جالب این است که وقتی پیوند را در یک برگه جدید در یک وب سایت باز می کنید ، به طور خودکار گروه جدیدی را برای آن زبانه ها ایجاد می کند.

با این وجود ، این ویژگی مدیریت زبانه به پیشرفت زیادی نیاز دارد. در صورتی که مرورگر را ببندید و بعد از مدتی دوباره آن را باز کنید ، نمی توانید گروههای برگه را از سر بگیرید.

 

سایر برنامه های افزودنی مدیریت برگه Chrome

اگر نمی توانید صبر کنید تا Google ویژگی گروه بندی برگه را پایدار کند ، افزونه های شخص ثالث بزرگی در دسترس هستند که می توانند زبانه ها را در مرورگر شما گروه بندی کنند.

به عنوان مثال ، می توانید OneTab را امتحان کنید که چندین زبانه را گروه بندی می کند و آنها را برای استفاده بعدی ذخیره می کند. و اگر می خواهید یک مدیر برگه Chrome خوب داشته باشید ، Toby برای Chrome انتخاب خوبی است که می توانید در نظر بگیرید.


دسته بندی ها: آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات