نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

چت در ارتباطات دیجیتال چیست؟

چت در ارتباطات دیجیتال چیست؟
چت کردن

به طور سخاوتمندانه ، چت به گفتگوهایی که از طریق کانالهای دیجیتال انجام می شود اشاره دارد. این برای بسیاری از افراد منبع سردرگمی می شود ، زیرا تعامل مبتنی بر چت می تواند از طریق انواع مختلف کانالهای دیجیتال اتفاق بیفتد – هرکدام از آنها با تجربه چت متمایز خود همراه هستند.

تعریف مبهم چت توصیف کنندگان را دعوت می کند: چت آنلاین ، چت موبایل ، چت زنده ، چت وب ، چت درون برنامه ای ، برنامه های چت یا پیام کوتاه. بنابراین این اشکال مختلف گپ چیست؟

http://opload.ir/images/96387139542030400845.jpg
چت آنلاین اصطلاح گسترده ای است که ارتباطات مبتنی بر اینترنت را توصیف می کند که پیام ها در زمان واقعی بین فرستنده و گیرنده ارسال می شوند. این ارتباطات می تواند مبتنی بر متن ، مبتنی بر صدا و / یا فیلم باشد و می تواند شامل چندین شرکت کننده باشد. گپ آنلاین می تواند به اتاق های گپ ، کنفرانس برنامه ها ، برنامه های پیام رسانی (Facebook Messenger ، Slack) ، گپ تصویری (اسکایپ ، Google Talk) یا چت وب مراجعه کند. چت موبایل و چت آنلاین در اصل یک چیز است ، به جز اینکه ارتباطات چت موبایل در یک محیط تلفن همراه (از طریق نسخه موبایل یک رابط وب یا از طریق یک برنامه تلفن همراه) انجام می شود.

تعریف واضح ارتباطات چت برای تعیین اینکه کدام یک از آنها می توانند به بهترین وجه نیازهای مشتریهای آینده را برطرف سازند ، ضروری است.
چت زنده (چت وب): اینها خدمات گپ است که توسط سازمانها معمولاً برای تسهیل تعامل بین مشتری و نمایندگان خدمات مشتری استفاده می شود. تعامل در زمان واقعی از طریق رابط های وب ، مانند یک پنجره گپ در یک مرورگر وب اتفاق می افتد و نیاز مشتری برای بارگیری یک برنامه را دور می کند. گفتگوی زنده نوعی ارتباط همزمان است ، به این معنی که هم فرستنده و هم گیرنده برای داشتن مکالمه باید در یک جلسه فعال چت حضور داشته باشند. چت درون برنامه (چت زنده یکپارچه) همان چت زنده است ، اما از درون یک برنامه شرکت انجام می شود.

برنامه چت (برنامه پیام رسان فوری ، برنامه پیام رسان اجتماعی): اگرچه یک “برنامه گپ” می تواند به هر برنامه وب یا تلفن همراه مبتنی بر داشتن یک مؤلفه پیام رسانی مراجعه کند ، اما بیشتر برای توصیف برنامه های پیام رسان مستقل مانند Facebook Messenger ، Kik استفاده می شود. ، WeChat یا WhatsApp. برخلاف گفتگوی زنده ، برنامه های گپ غیر همزمان به کار می روند ، بدین معنی که مکالمه ضروری نیست که پیوسته باشد. در عوض ، شرکت کنندگان ممکن است ساعت ها یا روزها به جواب خود برسند. بسیاری از برنامه های گپ به ظاهر و احساس پیام رسانی متنی نزدیک می شوند. با این حال ، برخلاف پیام کوتاه ، آنها نیازی به دسترسی به شبکه تلفن ندارند.

چت پیام کوتاه: این نوع ارتباطات معمولاً به عنوان پیام رسانی یا ارسال پیام متنی درک می شود که شامل ارسال پیام بین تلفن های همراه از طریق شبکه تلفن است. برخلاف همه انواع گپ مورد بحث در بالا ، پیامک برای انتقال پیام به وای فای یا داده نیاز ندارد. مشابه برنامه های چت ، ارتباطات SMS غیر همزمان هستند ، به این معنی که کاربران می توانند مکالمات را به طور موقت ترک کرده و بعداً در صورت راحتی به آنها بازگردند.

هنگام صحبت در مورد گپ ، دقت مهم است! برای شرکت هایی که چندین کانال دیجیتالی را در یک پلتفرم ارائه می دهند (در گپ ارائه می دهد چت زنده ، چت درون برنامه ای ، پیام رسانی اجتماعی و پیام کوتاه) ، مشخص کردن انواع مختلف ارتباطات چت برای تعیین اینکه کدام یک می توانند به بهترین شکل نیازهای آینده نگر را تعیین کنند ، ضروری است. مشتریان

 


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات