نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

وقتی معلمان آمادگی آموزش خواندن را ندارند چه اتفاقی می افتد؟

وقتی معلمان آمادگی آموزش خواندن را ندارند چه اتفاقی می افتد؟

دانش آموزان همچنان با خواندن (بدون ذهنیت) دست و پنجه نرم می کنند و در نتیجه دانش آموزان زیادی نمی توانند مهارت تحصیل در دبیرستان را بخوانند.
دانش آموزانی که معلمان کم تجربه تری دارند ، کیفیت آموزشی معادل همتایان خود را که در کلاس هایی هستند که معلم ۵ سال یا بیشتر در آن ها تدریس می کند ، دریافت نمی کنند.
معلمان همچنان برای یادگیری مطالبی که توانایی آنها در آموزش خواندن به دانش آموزان را بهبود می بخشد ، به تنهایی رها می شوند.
افراد با صلاحیت بالا مشاغل دیگر را انتخاب یا استخدام می کنند.
این حرفه ادامه جذب افراد غیرضروری افرادی را خواهد داشت که به دلیل شرایط کم ورود به دانشگاه و کار آسان در دوره ، بیش از تمایل و عزم راسخ برای بالا بردن حرفه معلمی به سطح بالاتری از شناخت و موفقیت دانش آموزان ، برای تدریس انتخاب می کنند.
گنگ ، ناکارآمد ، برنامه های "بدون معلم" خواندن همچنان ادامه خواهد یافت ، با این فرض که معلمان چیزی بهتر از این نمی دانند. مدیران همچنان به خرید این برنامه ها ادامه می دهند و استفاده از آنها را می طلبند زیرا آنها به توانایی خود در تشخیص برنامه هایی که باعث افزایش دانش معلمان و مهارت دانش آموزان در خواندن می شود اطمینان ندارند.
معلمان همچنان تصور می کنند که محتوای آوایی اکثر برنامه های پایه مناسب است.
زمان آموزشی کمتری برای موثرترین انواع آموزش صرف خواهد شد.
معلمان از دانش محتوایی لازم برای تصمیم گیری های آموزشی به منظور تفاوت در هر دانش آموز برخوردار نیستند.
برای تأکید بر دو نکته آخر با استفاده از یک مطالعه ،

http://coooocauia.ir/lifestyle-story/story.html

http://majgoaltoday.ir/mylife-so-good/post_1.html

http://ovewrcahan.ir/cat1/readmore.html

http://canorcantsee.ir/More/index.html

http://lastfine.ir/Telephone/index.html

http://imaviaforth.ir/Best-Practice/Post-32.html

http://translafurr.ir/translate/cute-anmimal.html

http://zaaakrg.ir/wrapper/index.html

http://prosentiational.ir/history/index.html

http://joshjjjjbz.ir/

http://comeandgoforlive.ir/blue/password/

http://showmewhatyoucando.ir/english/word/suite-top-fans/

http://illgiveitupforit.ir/2019/02/06/%D8%B9%D8%B5%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF/

http://giveitfortimeforlast.ir/systems/john-th/wish/

http://hereyouarekid2022.ir/think.php

http://wrong-is-bad-bad-is-good.ir/arian.html

http://search-top-the-record.ir/2020/10/08/EU/set-permission-755-reset-/

http://twioooo2.ir/videos/p/2020/10/07/kamala-harris-mike-pence/

http://hellalotofgoodness.ir/george-sw/

(۲۰۰۹) ارتباط معنی داری بین دانش معلم و میزان زمان کلاس را برای آموزش رمزگشایی گزارش کرد. مطالعه وی نشان داد که دانش بالای معلم و آموزش صریح رمزگشایی برای تولید سود در واژه خوانی ضروری است. در این مطالعه ، معلمان کم دانش که مقادیر زیادی از دستورالعمل های رمزگشایی صریح را ارائه می دادند ، در واقع نسبت به معلمانی که به هیچ وجه دستورالعمل رمزگشایی صریح ارائه نمی دادند ، سودهای ضعیف تری در خواندن کلمات با دانش آموزان خود ایجاد کردند ، شاید به این دلیل که آموزش آنها ناخواسته گیج کننده بود

 

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات