نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

خطرات باینری آپشن

احتمال ریسک و خطر در هر تجارتی وجود دارد و باینری آپشن از این قاعده مستثنی نیست. یکی از مهمترین و اساسی ترین راه‌های کاهش ریسک، انتخاب بروکرهای باینری آپشن مناسب و مطمئن است. از آنجا که بروکر سکویی است که می‌خواهید تجارت و معاملات خود را از طریق آن انجام دهید، بایستی موارد زیر را بررسی کنید:

به رسمیت شناختن خطرات تجارت و مسئولیت پذیری ریسک های معامله گری باعث می شود معامله گر واقع بینانه وارد این بازار شود و سریع تر به نقطه امن و موفقیت در باینری آپشن برسد.
بیشتر بخوانید: ثبت نام در بروکر پاکت آپشن

عوامل تاثیر گذار بر ریسک معاملات باینری آپشن
در نظر گرفتن و توجه به عوامل زیر در کاهش ریسک معاملات باینری آپشن تاثیرگزار است:

سیستمی بودن و متناسب بودن معامله با استراتژی معامله گری در به حداکثر رساندن احتمال برنده شدن در معاملات بسیار حیاتی است.

شرایط بازار را مطالعه کنید، زیرا بسیار بی ثبات هستند. در بعضی مواقع ممکن است ثابت باشند؛ در حالی که در شرایط دیگر بسیار غیرقابل پیش بینی هستند.

معاملات طولانی مدت و معاملات توربو (معاملات ۵ دقیقه یا کمتر) انواع مختلفی از خطرات را ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، نمودارهای نشان داده شده در معاملات کوتاه مدت ممکن است محدودتر باشند.

با کنترل مقدار پول وارده به یک معامله و داشتن مدیریت سرمایه، ریسک معاملات باینری آپشن خود را کاهش دهید.

از آنجا دارایی های مختلف مانند جفت ارزها به یکدیگر مرتبط هستند و حرکت های آنها مستقل از یکدیگر نیست، بهتر است در باز کردن معاملات چندگانه به طور همزمان کنترل بیشتری صورت گیرد.
بیشتر بخوانید: آموزش امواج الیوت


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات