نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

توسعه دهنده جهانی منابع لیتیوم برای زنجیره تامین خودروهای الکتریکی

admin
سپتامبر 4, 2022

Piedmont Lithium، تنسی را برای پروژه جدید هیدروکسید لیتیوم انتخاب می کند. بر اساس مطالعات قبلی، Piedmont قصد دارد حدود ۶۰۰ میلیون دلار در توسعه این عملیات سرمایه گذاری کند. Piedmont Lithium ("Piedmont") (Nasdaq: PLL؛ ASX: PLL)، یک توسعه دهنده جهانی منابع لیتیوم که برای زنجیره تامین خودروهای الکتریکی ایالات متحده ("EV") حیاتی است، امروز انتخاب Etowah، تنسی در McMinn County را اعلام کرد. محل عملیات برنامه ریزی شده ۳۰۰۰۰ متریک تن در سال ("tpy") LHP2 لیتیوم هیدروکسید ("لیتیوم تنسی" یا "پروژه"). با تکمیل برنامه ریزی شده و شروع تولید در سال ۲۰۲۵، این شرکت معتقد است که لیتیوم تنسی بزرگترین مرکز پردازش هیدروکسید لیتیوم ساخته شده در ایالات متحده خواهد بود. انتظار می‌رود این پروژه کنسانتره اسپودومن را که عمدتاً از سرمایه‌گذاری‌های پروژه بین‌المللی Piedmont تامین می‌شود، تبدیل کند تا عرضه هیدروکسید لیتیوم ایالات متحده را که یک جزء کلیدی در تولید باتری‌های EV است، به میزان قابل توجهی گسترش دهد.

توسعه دهنده جهانی منابع لیتیوم

بیل لی فرماندار تنسی گفت: «شرکت‌هایی مانند Piedmont Lithium به دلیل نیروی کار بی‌نظیر و فضای تجاری قوی، تنسی را خانه می‌خوانند. من از این شرکت برای سرمایه گذاری در شهرستان مک مین و تعهد برای ایجاد نزدیک به ۱۲۰ شغل تولیدی برای تنسی ها تشکر می کنم.

کیت فیلیپس گفت: "ما هیجان زده هستیم که مکان جدیدترین پروژه و مشارکت خود را با شهر Etowah در شهرستان مک مین و ایالت تنسی اعلام کنیم، زیرا هدف استراتژیک خود را برای تبدیل شدن به یک تامین کننده پیشرو لیتیوم در ایالات متحده پیش می بریم." ، رئیس و مدیر اجرایی Piedmont Lithium. ما از استقبال گرمی که از طرف شرکای جدید خود دریافت کردیم متواضع هستیم و مشتاقانه منتظریم که Piedmont را به بخشی جدایی ناپذیر از جوامع Etowah و McMinn County تبدیل کنیم زیرا با هم لیتیوم تنسی را برای موفقیت متقابل خود توسعه می دهیم.

تاسیسات لیتیوم تنسی Piedmont

تاسیسات لیتیوم تنسی Piedmont باید جزو اولین کارخانه های لیتیوم هیدروکسید باشد که با فرآیند ابتکاری Metso:Outotec ساخته شده است. این فرآیند اسیدشویی اسپودومن و ضایعات سولفات سدیم تولیدی را حذف می‌کند، که لیتیوم تنسی را به یکی از پایدارترین عملیات هیدروکسید لیتیوم در جهان تبدیل می‌کند.

هدف تولید لیتیوم تنسی برای ۳۰۰۰۰ تن در هر ساعت هیدروکسید لیتیوم، عملیات برنامه ریزی شده لیتیوم کارولینای این شرکت را تکمیل می کند تا ظرفیت کل تولیدی ما در ایالات متحده را تا سال ۲۰۲۶ به ۶۰۰۰۰ تن در هر ساعت برساند.

الکتریکی شدن سریع بازار خودرو

فیلیپس گفت: «الکتریکی شدن سریع بازار خودرو منجر به سرمایه‌گذاری‌های گسترده در تولید خودروهای الکتریکی و باتری‌های لیتیوم یونی در ایالات متحده شده است و نیاز حیاتی به هیدروکسید لیتیوم تولید شده در ایالات متحده ایجاد می‌کند. "عملیات لیتیوم تنسی ما باید نقش مهمی در کمک به کاهش کمبود عرضه در صنعت خودروهای برقی آمریکا و زنجیره تامین باتری ایفا کند، به‌ویژه در پی قوانین اخیر که مشوق استفاده از مواد حیاتی داخلی و ارائه اعتبار مالیاتی برای تولیدکنندگان آمریکایی است."

مکان پروژه در تنسی به دلیل روابط دولتی همکاری، دسترسی به زیرساخت های عالی از جمله حمل و نقل ریلی، جاده ای و رودخانه ای، نیروی کار با استعداد، فضای تجاری سازنده، و همچنین نزدیکی آن به باتری ها و کارخانه های خودروسازی که توسط مشتریان بالقوه ساخته می شوند، انتخاب شد. و دفتر مرکزی شرکت و پروژه لیتیوم کارولینا، هر دو در شهرستان گاستون، کارولینای شمالی.

طراحی مهندسی Front-End ("FEED")

طراحی مهندسی Front-End ("FEED") برای لیتیوم تنسی توسط Kiewit و Primero انجام خواهد شد. Kiewit Corporation، رتبه سوم در ۴۰۰ پیمانکار برتر سال ۲۰۲۲ Engineering News Record، یک شرکت ساختمانی مستقر در ایالات متحده و یک شرکت مهندسی، تهیه و ساخت ("EPC") پیشرو است. Primero Group یک شرکت تخصصی طراحی و ساخت با دانش قوی در صنعت لیتیوم است که از اوایل سال ۲۰۱۸ از توسعه Piedmont حمایت کرده است. FEED در نیمه اول ۲۰۲۳ به نتیجه می رسد و Piedmont را برای امضای قرارداد EPC برای ساخت لیتیوم تنسی پس از تکمیل مجوز و فعالیت های تامین مالی پروژه به عنوان بخشی از FEED، انتظار می‌رود Kiewit و Primero یک DFS را برای لیتیوم تنسی تا پایان سال ۲۰۲۲ تکمیل کنند.

تولید بالقوه لیتیوم تنسی

پاتریک بریندل، مدیر عملیاتی Piedmont Lithium EVP و مدیر عامل شرکت Piedmont Lithium EVP و مدیر عملیاتی، پاتریک بریندل، گفت: «انتخاب سایت و جایزه FEED نقطه عطف سال ۲۰۲۲ برای اولین تولید بالقوه لیتیوم تنسی در سال ۲۰۲۵ است. ما خوشحالیم که خود را با پیمانکاران درجه یک Kiewit و Primero هماهنگ می کنیم و با اعلام انتخاب سایت خود، به توسعه درخواست های مجوز مربوطه برای پروژه ادامه خواهیم داد. انتظار می‌رود که تنسی لیتیوم ویژگی‌های بسیاری را با عملیات برنامه‌ریزی‌شده ما در کارولینا لیتیوم به اشتراک بگذارد، از جمله استفاده از بسته فناوری هسته Metso:Outotec. در ارتباط با FEED، تیم‌های Kiewit و Primero باید از کارهایی که در چند سال گذشته انجام داده‌ایم برای ارائه یک مطالعه امکان‌سنجی قطعی لیتیوم تنسی تا پایان سال جاری استفاده کنند. ما امیدواریم در اولین جدول زمانی عملاً قابل دستیابی، در اینجا در Etowah پیشرفت کنیم.

منبع : سایت بازار نفت


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات