نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

انواع روش کاشت مژه در سالنهای زیبایی

admin
سپتامبر 8, 2019

کاشت مژه

یکی از دغدغه های زیبایی خانم ها همواره بلند و پرپشت بودن مژه ها است که در واقع این بخش مهم از بدن انسان می تواند موجب زیبایی چند برابر شود، اما چند مسئله وجود دارد، تمامی خانم ها مژه های پرپشتی ندارند.

عده ای از کوتاه بودن مژه های خود شکایت دارند و بسیاری نیز ترجیح می دهند یک بار برای همیشه و مدتی طولانی از این مشکل رها شوند و برای این کار به پیوند مژه و کاشت روی می آورند که البته تکنیک کاملا صحیحی است و می توان از آن استفاده کرد.

اما نکات و اصولی در رابطه با این پیوند و کاشت وجود دارد که شما باید به صورت کامل به آن اندیشیده و سپس آن را انجام دهید تا در آینده با مشکل و انواع عفونت و بیماری های پوست و مو روبرو نشوید، طوری که همان مژه های کم پشت نیز از بین برود و این قطع اتفاق خوبی نیست.

در واقع یکی از خدمات سالنهای زیبایی کاشت مژه می باشد. اما مقایسه کیفیت کاشت مژه در سالن های زیبایی می تواند تعیین کننده بسیاری از مسائل باشد که کم تر در موردش صحبت می شود.

سالنهای کاشت مژه

کاشت مژه موقت و دائمی

کاشت مژه در سالن های زیبایی به دو روش موقت و دائمی انجام می شود، البته هر کدام از این ها نیز به شاخه های جدایی تقسیم می شوند و همان طور که گفتیم با توجه به تغییر در آن ها و همین طور انجام این کار توسط سالن های زبیایی مختلف، می توانند نتایج متفاوتی داشته باشند.

این تفاوت می تواند هم از نظر کیفیت و هم از نظر هزینه باشد و در نهایت نیز با صرف هزینه های گزاف شما نتایج لازم را دریافت نکنید که نشان از بی دقتی در انتخاب خواهد داشت.

در روش اکستنشن و یا کاشت به صورت موقت مژه ها توسط چسب های روشن و یا مشکی بسته به نیاز استفاده و برخی ویژگی های دیگر، به صورت کاملا سریع به مژه های شما متصل می شوند و در این شرایط اتصال به شکی انجام می شود که به راحتی جدا نشده و مشکلی به وجود نیاید.

البته که به دلیل نوع استفاده از چسب و روش آن و همین طور تخصص کادر ارائه دهنده این خدمات، می توانیم نتایج متفاوتی را مشاهده کنیم.

نکات مهم پیش از کاشت مژه

مسائل و نکاتی در مورد کاشت مژه وجود دارد که باید قبل از انتخاب و همین طور استفاده حتما آن ها را چک کنید تا خدایی نکرده در ادامه با مشکلی مواجه نشوید، کاشت مژه شما را از ریمل ها تا مدت زمان زیادی راحت می کند.

اما به این معنی نیست که نیاز به مراقبت ندارد، این بستگی به تراکم و البته روش کاشت و استفاده از مواد خاص می تواند متفاوت باشد.

فراموش نکنید که همواره مقایسه قیمت ها می تواند تضمینی باشد بر این که شما انتخاب درستی خواهید داشت، گاه قیمت بسیار بالا منطقی نیست و به همین اندازه نیز قیمت کم می تواند نشان از بی کیفت بودن خدمات باشد، در واقع بررسی سوابق کاری می تواند گزینه مناسبی برای رفع این گونه سوء تفاهم ها باشد.

تمام روش هایی که در اکستنشن و کاشت مژه استفاده می شود شبیه به هم نیستند، برخی ماندگار تر و برخی تقلبی هستند و صرفا شما با انجام آن هزینه گزاف و بی مورد پرداخت می کنید. پس بهتر است در این مورد نیز دقت کافی را داشته باشید.

  

نکات مهم نگه داری مژه های مصنوعی

مژه های مصنوعی نیز نیاز به مراقبت و نگه داری دارند، به طور مثال خواب شما می تواند مسئله ای مهم باشد این که برخورد مژه های شما با اجسام مختلف به چه صورت است، بهتر است که پس از انجام مراحل کاشت و اکستنشن، در حفظ و نگه داری مژه های مصنوعی کوشا باشید.

همواره برند ها و سالن های زیبایی و کلینیک هایی را انتخاب کنید که دوره های لازم را در این زمینه دیده اند و بهترین خدمات را با گارانتی بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهند.

شما پس از انجام مراحل کاشت بهتر است که هر دوره و به صورت هفتگی برای ترمیم آن ها بسته به نوع فعالیت و سبک زندگی خود نزد آرایشگر خود بروید تا این کار به درستی انجام گردد.


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات