نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

آموزش سئو سایت برای مدیران کسب و کارهای اینترنتی

یکی از مهم ترین روش های رونق کسب و کارهای اینترنتی ، سئو سایت می باشد که به دلیل تاثیر بسیار زیاد سئو در افزایش مشتریان ، بالا بردن ترافیک و بازدید سایت و اهمیت ارتقا رتبه در گوگل ، آموزش سئو برای مدیران و صاحبین وب سایت های شرکتی و فروشگاهی ضروری می باشد. باتوجه به ظرفیت موتورهای جستجو در فراهم آوردن تعداد زیادی مشتری بالقوه برای کسب و کار اینترنتی ، می توان سئو را بهترین روش در بازاریابی آنلاین نیز دانست.

یادگیری سئو برای مالک یک وب سایت ، از این جهت ضروری است که هزینه های تبلیغاتی را کاهش می دهد. همچنین چون بهینه سازی و سئو سایت باید همیشه و در طول فعالیت سایت انجام شود ، نیاز است که با آموزش آن ، وبسایت خود را مدیریت و پشتیانی کنید. هرچند که می توانید از خدمات طراحی و سئو سایت شرکت های بهینه سازی سایت مانند شرکت سئوبهینه با آدرس seobehine.ir نیز استفاده نمایید  و با دریافت مشاوره های رایگان و ابزار آنالیز رایگان سایت در سامانه analyser.seobehine.ir از وضعیت سایت خود مطلع شوید.

آموزش سئو سایت

اهمیت سئو سایت چیست؟

سئو مجموعه ای از روشهایی است که برای ارتقای جایگاه یک سایت در موتورهای جستجو و مخصوصا افزایش رتبه گوگل به کار می رود. موتورهای جستجو به منابع اصلی دسترسی کاربران به وبسایتها و فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده اند و روزانه تعداد بیشماری از کاربران اینترنتی از گوگل و سایر موتور های جستجو جهت خرید ، کسب اطلاعات عمومی ، فروش محصولات ، دسترسی به شرکت ها و فروشگاه ها ، دانلود مقالات و کسب اطلاعات علمی و تخصصی ، ارتباط با سایر کاربران و … استفاده می کنند. پس برای هر کسب و کار اینترنتی که با راه اندازی و طراحی سایت در فضای مچازی فعالیت می کند ، سئو اهمیت دارد. همچنین یادگیری و آموزش سئو به تمام مدیران و مالکین این وب سایت ها توصیه می شود.

وب سایت هایی که بتوانند خود را به صفحه اول گوگل برسانند می توانند درآمد خود را جندین برابر نمایند. همچنین رتبه های اول تا سوم گوگل بیشترین بازدید و نرخ کلیک را بدست می آورند که قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل در جذب مشتری و فروش بیشتر شما نقش مهمی دارد.

مهم ترین آموزش های بهینه سازی و سئو سایت

برای یادگیری سئو ، باید سعی کنید مهم ترین بخش ها را بیاموزید. شما به عنوان اداره کننده یک وب سایت کسب و کار، حتما باید آموزش های لازم برای بهینه سازی و ارتقای سایت را بگذرانید. برخی از بخش های سئو جامع تر و مهم تر از سایر موارد هستند و در بهبود رتبه سایت در گوگل نقش تعیین کننده ای دارند. تولید و بهینه سازی محتوا ، بروزرسانی محتوای قدیمی ، سئو تکنیکال ، فشرده سازی کدهای قالب ، افزایش سرعت، کاهش حجم تصاویر و استفاده از فرمت مناسب برای عکس و ویدئوهایی که روی سایت آپلود می کنید ، اصلی ترین آموزش های سئو سایت هستند.

آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت

در ادامه هریک را توضیح می دهیم و خواهیم گفت که چگونه بهینه سازی و بهبود هرکدام را اجرا و برآورده نمایید.

آموزش سئو محتوا

بی تردید مهم ترین عامل در سئو در سال ۲۰۲۰ میلادی از دید گوگل، تولید محتوا و نگارش مطالب و مقالات جدید در سایت است. وب سایت شما چه شرکتی باشد ، یا خبری و یا فروشگاهی و یا انواع دیگری از سایت ها ، علاوه بر صفحات اصلی به محتوا و مقالات نیاز دارد. این به معنی ایجاد یک وبلاگ فعال در سایت است. با توجه به نوع فعالیت و تعداد رقبایی که در گوگل دارید ، باید روزانه یا هفتگی تعداد مناسبی مطلب جدید منتشر نمایید. در عین حال آموزش سئو محتوا و رعایت اصول تولید محتوا اهمیت زیادی دارد. افزایش مطالب وبلاگ به شما کمک می کند که بازدید بیشتری کسب کنید و سایت خود را بیش از پیش در معرض بازدید کاربران قرار دهید. حتما مطالبی با طول بیش از ۱۰۰۰ کلمه بنویسید. از عناوین و متاتگ های مناسب و منحصر به فرد استفاده کنید و هر مطلب را به مطالب مرتبط لینک کنید.

بهینه سازی قالب

در بسیاری از آموزش های مربوط به سئو ، بر یادگیری بهینه سازی و فشرده سازی قالب سایت تاکید زیادی شده است. معمولا چون بسیاری از افراد یا شرکت ها از قالب های آماده برای راه اندازی سایت خود استفاده می کنند ، ضروری است که قالب مورد نظر بهینه و سئو شود. در دوره آموزش سئو که توسط شرکت سئوبهینه برگزار می شود ، ما روش های تخصصی سئو قالب های وردپرس را توضیح می دهیم. همچنین از طریق وب سایت ما می توانید برخی از قالب های سئوشده را رایگان دانلود نمایید.

سئو تصاویر سایت

تصور یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی بدون تصاویر و ویدئو تقریبا غیر ممکن است. تصاویر نه تنها موجب افزایش جذابیت سایت می شوند بلکه در انتقال پیام به مخاطب نیز نقش مهمی دارند. از اینرو پیشنهاد می کنیم که آموزش سئو تصاویر و کاهش حجم تصویر بدون افت کیفیت و استفاده از فرمت های مناسب تصویر در اینترنت و همینطور نحوه تبدیل فرمت عکس ها را ببینید. استفاده از تصویر کاملا ضروری و با نتیجه مثبت می باشد ، اما هرچقدر که تعداد تصاویر زیاد می شود در صورتی که حجم انها را کاهش ندهید ، موجب افت سرعت سایت می شود. پس باید عکسهایی را استفاده کنید که کم حجم و با فرمت مناسب و در ابعاد خوب هم برای دسکتاپ و هم برای نسخه موبایل باشند.

آموزش سئو تکنیکال

مهم ترین بخش از آموزش سئو ، مربوط به بهینه سازی فنی و زیرساختی سایت می شود که دایره وسیعی از اقدامات و روشهای سئو را در برمیگیرد. سئو تکنیکال جهت بهبود وضعیت ساختاری سایت ، تعریف متاتگ ها ، عناوین ، نقشه سایت ، تنظیمات مربوط به فایل های robots.txt  و htaccess ، بهینه سازی منو و فوتر و سایدبار ، تعریف breadcrumbs ، مسیریابی کاربران در سایت ، دسته بندی ها ، تنظیمات مربوط به structured data و rich snippet  ، بهبود سرعت سایت و مبسیاری از موارد دیگر را شامل می شود که در برخی از روش های با سئو داخلی اشتراکاتی نیز دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره های رایگان ، آنالیز رایگان سایت ، آموزش های تحصصی سئو می توانید با شرکت سئوبهینه در ارتباط باشید. هدف ما رونق کسب و کارهای اینترنتی و ارتقای وب سایت شما می باشد.


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات