نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

مصالح کابردی در ساخت و ساز

admin
سپتامبر 28, 2021

بتن کاربردی ترین مصالح کاربردی در ساختمان سازی است که در بخش های مختلفی از سازه ها شاهد وجود آن هستیم. باید بدانید که بتن ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از این بتن ها ویژگی های متفاوتی خواهند داشت. بتن ساختار بسیار مستحکمی داشته و به همین دلیل می تواند کلیه نیازهای شما را برآورده سازد. در ادامه توضیحات کامل تری در خصوص بلوک سبک ارائه نموده ایم:

 

منظور از انواع بتن چیست؟

بسیاری این سوال را دارند که آیا تمامی بتن ها با یکدیگر یکسان هستند؟ در پاسخ باید گفت: بتن از ترکیب آب با: ماسه، سیمان و شن تشکیل می شود. کلیه این مواد اولیه باید به مقادیر استاندارد با یکدیگر ترکیب شوند و در این صورت مقاومت مناسبی از بتن شاهد خواهیم بود. اما در بسیاری از بتن ها مواد دیگری نیز به آنها اضافه می شود که این مواد خواص دیگری به بتن بخشیده و استفاده از آن را اختصاصی می کنند. قیمت بتن به قیمت سیمان و سایر مصالح بستگی دارد. شن هایی که در بتن مورد استفاده قرار می گیرند نیز به دو نوع گرد رودخانه ای و شکسته تحت فشار دسته بندی می شوند که می توانید بتن ساخته شده با هریک را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که بتن را می توانید در دو نوع آماده و مصالح اولیه خریداری کنید. بتن آماده در شرکت های مختلفی به فروش می رسد که طبیعتا تمامی استانداردها در ساخت این نوع بتن ها رعایت می شود اما در صورتی که مواد اولیه بتن را خریداری کرده باشید حتما باید با میزان استفاده از هریک آشنایی داشته باشید.

 روان کننده بتن

روان کننده بتن

روان کننده بتن همانطور که از نام آن پیداست باعث نرم شدن و حالت پذیری بهتر آن خواهد شد به گونه ای که با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل ممکن بتن را شکل دهید. روان کننده بتن مزیت های بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین آنها می توان به: افزایش عدد اسلامپ و روان شدن بتن، کاهش میزان آب، افزایش مقاومت فشاری، کاهش دادن عیار سیمان، قابل استفاده در بخش های قالب گیری شده نازک و با تراکم میلگرد بالا، قابلیت پمپاژ و… اشاره کرد. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا روان کننده بتن را به یکی از محبوب ترین مواد کاربردی در بتن تبدیل سازند. توجه داشته باشید که روان کننده بتن حتما باید به مقدار استاندارد در ساختار بتن مورد استفاده قرار گیرد چرا که در غیر اینصورت اثرات سو در آن خواهد گذاشت. استفاده زیاد از روان کننده بتن باعث کندگیر کردن بتن خواهد شد و باید مدت بیشتری برای خشک شدن بتن صرف کنید.

 

قیمت روان کننده بتن

روان کننده بتن با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت بالایی که دارد قیمت مناسبی دارد. قیمت روان کننده بتن به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان رقم دقیقی برای قیمت آن در نظر گرفت. روان کننده بتن در انواع مختلف عرضه شده که هریک از آنها از جنبه هایی با یکدیگر متفاوت هستند و می توانید بهترین مورد را برای خرید انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قیمت روان کننده رابطه مستقیم با کیفیت محصول خواهد داشت و هر چه محصولی با کیفیت تر برای خرید انتخاب کتید باید هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید. روان کننده بتن را می توانید از مراکز مختلفی خریداری کنید که میزان قیمت تعیین شده برای این محصول در مراکز خرید، متفاوت خواهد بود. با مقایسه قیمت سیمان مراکز مختلف می توانید بهترین مورد را شناسایی کرده و بهترین مصالح را از آن خریداری کنید. شهربتن یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش مصالح ساختمانی است که مسئولین این شرکت به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده اند.

انواع بتن و مواد افزودنی به آن

 

انواع بتن و مواد افزودنی به آن

یکی از اصلی ترین کاربرد های بتن را می توان به زیرسازی ساختمان نسبت داد اما علاوه بر آن برای ساخت ستون های ساختمان نیز از بتن استفاده می شود. به نظر شما هر دو این بتن ها ساختار یکسانی دارند؟ طبیعتا ساختار هریک از بتن ها با توجه به محل استفاده ای که دارند متفاوت خواهد بود و باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید. این تفاوت مربوط به موادی است که در ساختار بتن وجود دارند. مواد افزودنی بتن بسیار زیاد هستند که هریک خاصیت ویژه ای به بتن خواهند بخشید و می توانید متناسب با خواسته خود هریک را به بتن کاربردی خود اضافه کنید.

 

منظور از مواد افزودنی بتن چیست؟

مواد افزودنی بتن به کلیه موادی گفته می شود که علاوه بر شن، ماسه و سیمان در تهیه بتن مورد استفاده قرار می گیرند. مواد افزودنی بتن خاصیت های متفاوتی با یکدیگر دارند و با استفاده از آنها می توانید ویژگی های بتن را تغییر داده و آن را در بخش مورد نظر خود استفاده کنید. مواد افزودنی بتن باید طبق استاندارد های خاصی به ساختار بتن اضافه شوند چرا که در غیر اینصورت عملکرد درستی نخواهند داشت. برخی از مواد افزودنی بتن بر روی مقاومت آن تاثیر می گذارند و برخی دیگر زمان خشک شدن بتن را تغییر می دهند. البته انواع متعددی برای مواد افزودنی بتن وجود دارند که حتما باید پس از کسب اطلاعات کامل از آنها استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت سیمان و سایر افزودنی ها به بتن می توانید به مراکز معتبر یا سایت های مختلف مراجعه نمایید.

 

 خرید مصالح ساختمانی

خرید مصالح ساختمانی

خرید مصالح باکیفیت از جمله خواسته های همگان است چرا که در این صورت بهترین نتیجه زا شاهد خواهید بود. امروزه همگان سعی بر ساده انجام دادن کارها دارند و یکی از این راه ها، اینترنتی شدن کنترل امورات است. در سطح فضای مجازی شرکت های مختلفی فعالیت می کنند که از طریق آنها می توانید بهترین محصولات ساختمانی را خریداری کنید. یکی از اصلی ترین مزیت های خرید از این مراکز صرفه جویی در زمان خرید است و می توانید تنوع بیشتری از محصولات را مورد بررسی قرار دهید. شهربتن ثابت کرده که می تواند کلیه نیازهای مردم از نظر مصالح ساختمانی را برآورده سازد. کارشناسان شرکت به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید همچنین می توانید قیمت بورس سیمان و قیمت سیمان فله را استعلام بگیرید. توجه داشته باشید که شهربتن کلیه انواع مصالح ساختمانی را پوشش می دهد تا دیگر کمبودی نداشته باشید.

 

برگرفته از سایتhttps://shahrebeton.com/

 

 


دسته بندی ها: رپورتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات