نت گیگ

باز یا بستن پورت ها در سرور لینوکس توسط iptables

می 26, 2023 0 دیدگاه

نحوه جستجوی فایل ها در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

دستورات مهم کرون جاب در لینوکس

می 26, 2023 0 دیدگاه

۵ راهکار برای رفع مشکل وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت

می 26, 2023 0 دیدگاه

اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی

ویدیوت وبسایت ساخت انیمیشن دو بعدی و موشن گرافیک است که به عنوان اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی در اردیبهشت سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده است.

با استفاده از این نرم افزار آنلاین میتوانید در موضوعات مختلف با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک و کار با نرم افزارهای پیچیده انیمیشن بسازید، همچنین به زودی امکان ساخت بنرهای تبلیغاتی و ساخت پرزنتیشن به این نرم افزار اضافه خواهد شد.

امروزه اکثر کاربران ترجیح می‌دهند به جای خواندن متن‌های طولانی اطلاعات خود را با مشاهده ویدیوهای کوتاه به دست آورند، در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از ویدیو مارکتینگ کسب و کار خود را رشد دهید، البته ویدیوت فقط مناسب کسب و کارها نیست چرا که شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک، انیمیشن یا موشن گرافیک مورد نظر خود را در موضوع مورد علاقه‌تان بسازید.

ویدیوت برای راحتی کاربران بخش‌های آماده‌ای را تعبیه کرده است که می‌توانید به راحتی شخصیت‌های مختلف در حالات متفاوت را انتخاب و بر اساس نیاز خود صداگذاری کنید و متن‌های فارسی با فونت‌های فارسی در انیمیشن خود استفاده کنید.

بخش‌های آماده‌ی ویدیوت:
–    شخصیت‌ها
–    پس زمینه‌ها به صورت تصویر و ویدیو
–    اشیاء متحرک
–    اشیاء
–    افزودن متن
–    افزودن صدا و یا استفاده از صداهای آماده

برای مدیریت بهتر انیمیشن در ویدیوت می‌توانید سکانس‌های مختلفی ایجاد و برای تغییر بین سکانس‌ها افکت‌های مختلفی را انتخاب کنید، همچنین مدیریت زمان سکانس و المان‌هایی که به یک سکانس اضافه می‌کنید، نوع خروج و ورود آنها به سادگی قابل کنترل هستند و یا حتی میتوانید به راحتی حرکت‌هایی مانند راه رفتن را به المان‌ها اضافه کنید.

کافی است به صورت رایگان ثبت نام کنید و ابتدا انیمیشن مورد نظرتان را بسازید و در صورتی که به هدف‌تان رسیدید با توجه به زمان انیمیشن ساخته شده پنل خود را ارتقاء بدهید و خروجی mp4 را دریافت کنید.

سایت انیمیشن ساز ویدیوت کاری دیگر از تیم اپلیکیشن ساز اپتو است. اپتو در شهریور سال۹۴ شروع به کار کرده است.


دسته بندی ها: آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

تمامی فیلدها موردنیاز هستند، ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بت اسپات